Wij hechten veel waarde aan onze producten en doen uiteraard ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het gebeuren dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders misgaat waardoor u recht heeft op garantie. Volgens Europees recht zijn wij verantwoordelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat binnen twee jaar na de levering van de goederen wordt vastgesteld. Daarnaast kunt u mogelijk aanvullende rechten hebben volgens het Belgisch of ander nationaal recht.
Wanneer u een gebrek aan een product ontdekt of redelijkerwijs had moeten ontdekken, verzoeken wij u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn bedraagt in ieder geval twee maanden, al kan onder bepaalde omstandigheden een langere termijn ook als redelijk worden beschouwd.
Indien u ons tijdig informeert, zorgen wij voor een kosteloze reparatie of vervanging van het product.
Klachten
Het kan voorkomen dat iets niet helemaal verloopt zoals verwacht. Wij raden u aan om eventuele klachten aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@vochtstoppers.be. We proberen dan in samenspraak een oplossing te voorzien. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.